Mathematics Related Belief System and Word Problem-Solving in the Indonesian Context
Elmentve itt :
Szerzők: |
Hidayatullah Achmad Csíkos Csaba |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
18 No. 4 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29333/ejmste/11902 |
mtmt: | 32842919 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24436 |
Hasonló tételek
-
Mathematics-related beliefs and technology a study among senior high school students in an Indonesian Context : [absztrakt] /
Szerző: Hidayatullah Achmad, et al.
Megjelent: (2022) -
Students’ Mathematics-Related Beliefs and Academic Performance Cross-Sectional Studies in Indonesia /
Szerző: Hidayatullah Achmad
Megjelent: (2024) -
Fifth-grade students’ approaches to and beliefs of mathematics word problem solving
Szerző: Csíkos Csaba, et al.
Megjelent: (2011) -
The Role of Students’ Beliefs, Parents' Educational Level, and The Mediating Role of Attitude and Motivation in Students’ Mathematics Achievement
Szerző: Hidayatullah Achmad, et al.
Megjelent: (2024) -
The dimensionality of personal beliefs; the investigation of beliefs based on the field study
Szerző: Hidayatullah Achmad, et al.
Megjelent: (2023)