Impact of formative assessment instructional approach on students’ mathematics achievement and their metacognitive awareness

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Wafubwa Ruth Nanjekho
Csíkos Csaba
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2022
Sorozat:INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION 15 No. 2
Tárgyszavak:
doi:10.29333/iji.2022.1527a

mtmt:32681873
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24367
LEADER 00859nab a2200217 i 4500
001 publ24367
005 20220520213303.0
008 220519s2022 hu o 0|| Angol d
022 |a 1694-609X 
024 7 |a 10.29333/iji.2022.1527a  |2 doi 
024 7 |a 32681873  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Wafubwa Ruth Nanjekho 
245 1 0 |a Impact of formative assessment instructional approach on students’ mathematics achievement and their metacognitive awareness  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Wafubwa Ruth Nanjekho 
260 |c 2022 
300 |a 119-138 
490 0 |a INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION  |v 15 No. 2 
650 4 |a Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika) 
700 0 1 |a Csíkos Csaba  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24367/1/iji_2022_2_7.pdf  |z Dokumentum-elérés