An Improved Measure of Mastery Motivation Reliability and Validity of the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ 18) for Preschool Children /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Józsa Krisztián Morgan George A. |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ)
5 No. 4 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14413/herj.2015.04.08. |
mtmt: | 2983365 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24120 |
Hasonló tételek
-
Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ)
Szerző: Morgan George A., et al.
Megjelent: (2020) -
Evidence for the Validity of the DMQ as a Measure of Children’s Mastery Motivation
Szerző: Barrett Karen Caplovitz, et al.
Megjelent: (2020) -
Adaptation of DMQ 18 for Measuring Mastery Motivation in Early Childhood
Szerző: Rahmawati Anayanti, et al.
Megjelent: (2020) -
Mastery Motivation in Early Childhood
Szerző: Rahmawati Anayanti, et al.
Megjelent: (2020) -
A study on the correlation between the Subject Specific Mastery Motivation Questionnaire and the scales of the dimensions of mastery motivation [absztrakt] /
Szerző: Calchei Marcela, et al.
Megjelent: (2022)