Preschool and kindergarten in Hungary and the United States A comparison within transnational development policy /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Józsa Krisztián Török Balázs Stevenson Cerissa |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2018
|
Sorozat: | INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL DEVELOPMENT
62 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1016/j.ijedudev.2018.03.001 |
mtmt: | 3348053 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24105 |
Hasonló tételek
-
Comparing Kenya and Hungary preschool to school transitions within the theoretical perspectives of transition
Szerző: Amukune Stephen, et al.
Megjelent: (2023) -
Preschool Education in Finland and Kenya A Comparison within Perspectives of Educational Quality /
Szerző: Amukune Stephen
Megjelent: (2021) -
The Development of Human Values in the United States and in Hungary
Szerző: Pillár Balázs
Megjelent: (2000) -
Digital technology in kindergarten results of a nationwide study among kindergarten teachers : [abstract] /
Szerző: Rausch Attila
Megjelent: (2023) -
A Comparative Analysis of Hungarian and Slovakian Preschool Curricula
Szerző: Podráczky Judit, et al.
Megjelent: (2024)