Assessment of Students’ Mathematical Proof Comprehension Gender and Year Level Background /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Waluyo Mohamad Vidákovich Tibor |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2021
|
Sorozat: | JOURNAL OF PHYSICS-CONFERENCE SERIES
1776 No. 1 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1088/1742-6596/1776/1/012017 |
mtmt: | 32062340 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/23915 |
Hasonló tételek
-
Tapis Patterns in the Context of Ethnomathematics to Assess Students’ Creative Thinking in Mathematics A Rasch Measurement /
Szerző: Suherman Suherman, et al.
Megjelent: (2022) -
Does demographic background matter on students' mathematical problem-solving based-integrated STEM?
Szerző: Amalina Ijtihadi Kamilia, et al.
Megjelent: (2023) -
Adaptation and Validation of Students’ Attitudes Toward Mathematics to Indonesia
Szerző: Suherman Suherman, et al.
Megjelent: (2022) -
Students’ performance on mathematical creative thinking-based ethnomathematics A Rasch measurement /
Szerző: Suherman Suherman, et al.
Megjelent: (2024) -
Cognitive and socioeconomic factors that influence the mathematical problem-solving skills of students
Szerző: Amalina Ijtihadi Kamilia, et al.
Megjelent: (2023)