Assessment of Students’ Mathematical Proof Comprehension Gender and Year Level Background /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Waluyo Mohamad
Vidákovich Tibor
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2021
Sorozat:JOURNAL OF PHYSICS-CONFERENCE SERIES 1776 No. 1
Tárgyszavak:
doi:10.1088/1742-6596/1776/1/012017

mtmt:32062340
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/23915
LEADER 00842nab a2200217 i 4500
001 publ23915
005 20220331152445.0
008 220331s2021 hu o 0|| Angol d
022 |a 1742-6588 
024 7 |a 10.1088/1742-6596/1776/1/012017  |2 doi 
024 7 |a 32062340  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Waluyo Mohamad 
245 1 0 |a Assessment of Students’ Mathematical Proof Comprehension  |h [elektronikus dokumentum] :  |b Gender and Year Level Background /  |c  Waluyo Mohamad 
260 |c 2021 
300 |a Terjedelem: 8-Azonosító: 012017 
490 0 |a JOURNAL OF PHYSICS-CONFERENCE SERIES  |v 1776 No. 1 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Vidákovich Tibor  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/23915/1/Waluyo_2021_J._Phys.__Conf._Ser._1776_012017.pdf  |z Dokumentum-elérés