Moroccan EFL Public High School Teachers’ Perceptions and Self-Reported Practices of Assessment
Elmentve itt :
Szerzők: |
Abderrahim Mamad Vígh Tibor |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2021
|
Sorozat: | JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION
7 No. 3 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.17323/jle.2021.12067 |
mtmt: | 32598244 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/23290 |
Hasonló tételek
-
Moroccan EFL public university instructors’ perceptions and self-reported writing practices
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2023) -
Moroccan EFL Public University Instructors’ Perceptions and Self-Reported Practices of Written Feedback
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2022) -
Checking the validity and reliability of a questionnaire for investigating Moroccan EFL students' perceptions and self-reported practices of writing [absztrakt] /
Szerző: Mamad Abderrahim
Megjelent: (2022) -
Moroccan EFL university students' perceptions and reported practices of product- and process-based written feedback [abstract] /
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2023) -
Exploring and Comparing Moroccan EFL Writing Instructors’ and University Students’ Perceptions and Reported Practices of Written Feedback
Szerző: Mamad Abderrahim
Megjelent: (2024)