A study on Vietnamese undergraduates’ level of digital skills and the frequency of using digital tools in the EFL context
Elmentve itt :
Szerzők: |
Nguyen Thuy Lan Anh Habók Anita |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Association for Computing Machinery
2021
|
Sorozat: | International Conference on Computer Systems and Technologies '21
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1145/3472410.3472425 |
mtmt: | 32338531 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/22813 |
Hasonló tételek
-
Gender differences in EFL undergraduates' digital literacy and technology use [absztrakt] /
Szerző: Nguyen Lan Anh Thuy, et al.
Megjelent: (2022) -
Digital Literacy of EFL Students An Empirical Study in Vietnamese Universities /
Szerző: Nguyen Thuy Lan Anh, et al.
Megjelent: (2021) -
Digital Literacy of English as a Foreign Language Students and Teachers in the Context of Vietnamese Universities
Szerző: Nguyen Thuy Lan Anh
Megjelent: (2024) -
Tools for assessing teacher digital literacy a review /
Szerző: Nguyen Thuy Lan Anh, et al.
Megjelent: (2024) -
An investigation into the relationship between attitudinal and non-attitudinal variables and the utilization of digital technology the EFL Vietnamese context /
Szerző: Nguyen Thuy Lan Anh, et al.
Megjelent: (2024)