The Cognitive and Non-Cognitive Effects of Out-Of-School Learning
Elmentve itt :
Szerzők: |
Fűz Nóra Korom Erzsébet |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
DCU
Dublin
2018
|
Sorozat: | Research, Practice and Collaboration in Science Education
|
Tárgyszavak: | |
mtmt: | 3419043 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/22715 |
Hasonló tételek
-
Cognitive and non-cognitive predictors of academic success in higher education a large-scale longitudinal study /
Szerző: Molnár Gyöngyvér, et al.
Megjelent: (2023) -
Non-cognitive and cognitive predictors of math achievement
Szerző: Fritz-Stratmann Annemarie
Megjelent: (2018) -
Longitudinal predictors of cognitive learning to learn competences, learning-related beliefs and school achievement in Finland [abstract] /
Szerző: Vainikainen Mari Pauliina, et al.
Megjelent: (2024) -
Out-of-School Learning in Hungarian Primary Education Practice and Barriers /
Szerző: Fűz Nóra
Megjelent: (2018) -
The pedagogical use of out‐of‐school learning places survey presentation of an instrument /
Szerző: Fűz Nóra
Megjelent: (2014)