Banner észlelés szemkamerás vizsgálata, avagy milyen egy hatékony banner a vizsgált cukrászda számára?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Czégény László
Kéri Anita
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Corvinus Egyetem Budapest 2021
Sorozat:“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference
Tárgyszavak:
mtmt:32334095
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/22640
LEADER 01113naa a2200229 i 4500
001 publ22640
005 20211012114702.0
008 211012s2021 hu o 0|| Magyar d
020 |a 9789635038718; 9789635038 
024 7 |a 32334095  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Magyar 
100 1 |a Czégény László 
245 1 0 |a Banner észlelés szemkamerás vizsgálata, avagy milyen egy hatékony banner a vizsgált cukrászda számára?  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Czégény László 
260 |a Budapesti Corvinus Egyetem  |b Budapest  |c 2021 
300 |a 11 
300 |a 540-550 
490 0 |a “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
700 0 1 |a Kéri Anita  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/22640/1/CzgnyLszl-KriAnita-Bannerszlelsszemkamersvizsglataavagymilyenegyhatkonybanneravizsgltcukrszdaszmra.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/22640/7/32334095_c%C3%ADmlap_tartj.pdf  |z Dokumentum-elérés