|
|
|
|
LEADER |
01113naa a2200229 i 4500 |
001 |
publ22640 |
005 |
20211012114702.0 |
008 |
211012s2021 hu o 0|| Magyar d |
020 |
|
|
|a 9789635038718; 9789635038
|
024 |
7 |
|
|a 32334095
|2 mtmt
|
040 |
|
|
|a SZTE Publicatio Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a Magyar
|
100 |
1 |
|
|a Czégény László
|
245 |
1 |
0 |
|a Banner észlelés szemkamerás vizsgálata, avagy milyen egy hatékony banner a vizsgált cukrászda számára?
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Czégény László
|
260 |
|
|
|a Budapesti Corvinus Egyetem
|b Budapest
|c 2021
|
300 |
|
|
|a 11
|
300 |
|
|
|a 540-550
|
490 |
0 |
|
|a “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference
|
650 |
|
4 |
|a Közgazdasági és gazdálkodástudományok
|
700 |
0 |
1 |
|a Kéri Anita
|e aut
|
856 |
4 |
0 |
|u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/22640/1/CzgnyLszl-KriAnita-Bannerszlelsszemkamersvizsglataavagymilyenegyhatkonybanneravizsgltcukrszdaszmra.pdf
|z Dokumentum-elérés
|
856 |
4 |
0 |
|u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/22640/7/32334095_c%C3%ADmlap_tartj.pdf
|z Dokumentum-elérés
|