SQ3R method assisted by ethnomathematics-oriented student worksheet The impact of mathematical concepts understanding /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Suherman Suherman Rahmadani Nanda Ayu Vidákovich Tibor Mujib Mujib Fitria Nike Sari Putri Nur Islam Rofi’uddin Addarojat Muhammad Priadi Maskur |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2021
|
Sorozat: | JOURNAL OF PHYSICS-CONFERENCE SERIES
1796 No. 1 |
doi: | 10.1088/1742-6596/1796/1/012059 |
mtmt: | 32062363 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/22024 |
Hasonló tételek
-
Students’ performance on mathematical creative thinking-based ethnomathematics A Rasch measurement /
Szerző: Suherman Suherman, et al.
Megjelent: (2024) -
Mathematical Creative Thinking-Ethnomathematics based Test Role of Attitude toward Mathematics, Creative Style, Ethnic Identity, and Parents’ Educational Level /
Szerző: Suherman Suherman, et al.
Megjelent: (2024) -
Tapis Patterns in the Context of Ethnomathematics to Assess Students’ Creative Thinking in Mathematics A Rasch Measurement /
Szerző: Suherman Suherman, et al.
Megjelent: (2022) -
Development and psychometric properties of an environmental literacy in secondary school
Szerző: Mujib Mujib, et al.
Megjelent: (2023) -
Effectiveness of student math-worksheets with a picture-based approach of the STEM
Szerző: Pahrudin Agus, et al.
Megjelent: (2020)