Effectiveness of the reflection-based reciprocal teaching approach for reading comprehension achievement in upper secondary school in Myanmar
Elmentve itt :
Szerzők: |
Oo Tun Zaw Magyar Andrea Habók Anita |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2021
|
Sorozat: | ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
22 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1007/s12564-021-09707-8 |
mtmt: | 32103897 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/21946 |
Hasonló tételek
-
Reflective Teaching Model for Reading Comprehension
Szerző: Oo Tun Zaw
Megjelent: (2022) -
The effects of the reflection-based interactive teaching approach on the achievement of students' reading comprehension in English [absztrakt] /
Szerző: Zaw Oo Tun, et al.
Megjelent: (2022) -
Reflective Teaching Practices for Reading Comprehension in English Language Teaching A Literature Review /
Szerző: Oo Tun Zaw, et al.
Megjelent: (2021) -
The Development of a Reflective Teaching Model for Reading Comprehension in English Language Teaching
Szerző: Oo Tun Zaw, et al.
Megjelent: (2020) -
Qualifying Method-Centered Teaching Approaches through the Reflective Teaching Model for Reading Comprehension
Szerző: Oo Tun Zaw, et al.
Megjelent: (2023)