Effectiveness of the reflection-based reciprocal teaching approach for reading comprehension achievement in upper secondary school in Myanmar

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Oo Tun Zaw
Magyar Andrea
Habók Anita
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2021
Sorozat:ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW 22
Tárgyszavak:
doi:10.1007/s12564-021-09707-8

mtmt:32103897
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/21946
LEADER 00835nab a2200229 i 4500
001 publ21946
005 20211214151721.0
008 210727s2021 hu o 0|| zxx d
022 |a 1598-1037 
024 7 |a 10.1007/s12564-021-09707-8  |2 doi 
024 7 |a 32103897  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Oo Tun Zaw 
245 1 0 |a Effectiveness of the reflection-based reciprocal teaching approach for reading comprehension achievement in upper secondary school in Myanmar  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Oo Tun Zaw 
260 |c 2021 
300 |a 675-698 
490 0 |a ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW  |v 22 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Magyar Andrea  |e aut 
700 0 1 |a Habók Anita  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/21946/1/s12564-021-09707-8.pdf  |z Dokumentum-elérés