Using GPU Acceleration in the GL2D Graphics Engine
Elmentve itt :
Szerzők: |
Herczeg Zoltán Kosztyó Kristóf Ledán Szilárd Kiss Ákos Obzhirov Anton Placer Simon Pena Jacquemart Pascal Mudd Graham Abbas Wasim Liang Joel Spencer Matt Robin Philippe |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
IEEE
2014
|
Sorozat: | Proceedings of the International Symposium on Consumer Electronics, ISCE 2014
|
doi: | 10.1109/ISCE.2014.6884444 |
mtmt: | 2757991 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/20014 |
Hasonló tételek
-
GPU Architektúrák
Szerző: Nagy Antal
Megjelent: (2011) -
2D alakzatrajzolás OpenGL ES 2.0 alapokon
Szerző: Ledán-Muntean Szilárd
Megjelent: (2019) -
GPU-k programozása Cg nyelven
Szerző: Kristó Ákos
Megjelent: (2011) -
GPU-k programozása Cg nyelven
Szerző: Bottó Zoltán
Megjelent: (2008) -
Szegmentáló algoritmusok GPU-n való megvalósítása
Szerző: Varga László Gábor
Megjelent: (2009)