Possible Benefits of Linking Teacher Education with Disadvantage Compensation. The Example of the Motivation Student Mentoring Program
Elmentve itt :
Szerzők: |
Fejes József Balázs Szűcs Norbert Kelemen Valéria |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Partium Press, Personal Problems Solution, Új Mandátum
Nagyvárad-Budapest
2015
|
Sorozat: | Professional Calling in Higher Education : Challenges of Teacher Education in the Carpathian Basin
|
mtmt: | 2991308 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/19209 |
Hasonló tételek
-
The model of Motivation Student Mentoring Program Guidelines for the realisation of disadvantaged compensation programs with the involvement university students /
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2014) -
Learning motivation of disadvantaged students
Szerző: Fejes József Balázs
Megjelent: (2012) -
The students' perception of teacher-student relationship, teachers' justice and support of autonomy among disadvantaged and non-disadvantaged students
Szerző: Szabó Dóra Fanni
Megjelent: (2016) -
Parent mentoring to prevent transmission of social disadvantage
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2013) -
Parent mentoring to prevent transmission of social disadvantage
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2013)