Importance of the social media usage among young participants of music festivals in Vojvodina and Hungary
Elmentve itt :
Szerzők: |
Süli Dorottya Martyin-Csamangó Zita |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
University of Novi Sad, Department of Geography, Tourism and Hotel Management
Novi Sad
2019
|
Sorozat: | Get ready for iGeneration
|
mtmt: | 30866541 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/18988 |
Hasonló tételek
-
The impact of social media in travel decision-making process among the Y and Z generations of music festivals in Serbia and Hungary
Szerző: Süli Dorottya, et al.
Megjelent: (2020) -
Listening to music with participation effects on musical memory and understanding /
Szerző: Godinho Jósé Carlos
Megjelent: (2019) -
Defining and interpreting loyalty in the case of music festivals
Szerző: Kazár Klára
Megjelent: (2015) -
My brand, our festival – Exploring the impact of self-image congruency on loyalty in case of music festivals
Szerző: Kazár Klára, et al.
Megjelent: (2018) -
The effective usage of songs and music in English classes
Szerző: Mokbelné Bacsa Éva
Megjelent: (1995)