A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vígh Tibor
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2007
Sorozat:MAGYAR PEDAGÓGIA 107 No. 2
mtmt:1628351
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/18414
LEADER 00626nab a2200181 i 4500
001 publ18414
005 20200320130213.0
008 200320s2007 hu o 0|| zxx d
022 |a 0025-0260 
024 7 |a 1628351  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Vígh Tibor 
245 1 2 |a A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Vígh Tibor 
260 |c 2007 
300 |a 141-161 
490 0 |a MAGYAR PEDAGÓGIA  |v 107 No. 2 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/18414/7/1628351.pdf  |z Dokumentum-elérés