A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Jámbori Szilvia
Kőrössy Judit
Szabó Éva
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2019
Sorozat:MAGYAR PEDAGÓGIA 119 No. 1
doi:10.17670/MPed.2019.1.75

mtmt:31143926
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/18239
LEADER 00775nab a2200217 i 4500
001 publ18239
005 20200211200735.0
008 200211s2019 hu o 0|| zxx d
022 |a 0025-0260 
024 7 |a 10.17670/MPed.2019.1.75  |2 doi 
024 7 |a 31143926  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Jámbori Szilvia 
245 1 2 |a A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Jámbori Szilvia 
260 |c 2019 
300 |a 75-94 
490 0 |a MAGYAR PEDAGÓGIA  |v 119 No. 1 
700 0 1 |a Kőrössy Judit  |e aut 
700 0 1 |a Szabó Éva  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/18239/1/Jambori_MPed20191.pdf  |z Dokumentum-elérés