Teacher burnout in the light of workplace, organizational, and social factors
Elmentve itt :
Szerzők: |
Szabó Éva Jagodics Balázs |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ)
9 No. 3 |
doi: | 10.1556/063.9.2019.3.44 |
mtmt: | 30953896 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/17559 |
Hasonló tételek
-
Stronger is not always better - The ambivalent effect of social identity and relative deprivation on burnout among Hungarian teachers
Szerző: Szabó Éva, et al.
Megjelent: (2024) -
Teacher burnout and job demands across different school types
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2018) -
Job demands versus resources workplace factors related to teacher's burnout /
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2014) -
Burnout among high school students how does it relate to goal orientation and perceived teacher burnout? /
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2019) -
Student Burnout in Higher Education A Demand-Resource Model Approach /
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2023)