Új törekvések a nonbusiness marketing oktatásában lehetséges? /
A nonbusiness szféra jelentősége Magyarországon is növekvő tendenciát mutat, hiszen az üzleti szektor szereplői nem képesek egyedül megoldást találni a társadalmi igényekre. A nonbusiness szervezetek igyekeznek ezeket az igényeket kielégíteni, ám erőforrás és megfelelő marketingismeret hiányában a n...
Saved in:
Main Authors: |
Kéri Anita Béla-Csovcsics Andrea |
---|---|
Format: | Book part |
Published: |
University of Pannonia
Veszprém
2019
|
Series: | Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai
|
mtmt: | 30785426 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16684 |
Similar Items
-
A nonbusiness marketing jelentősége a vállalatok életében
by: Varga Andor
Published: (2015) -
Nonbusiness-business együttműködések teljesítményének vizsgálata
by: Józsa Máté János
Published: (2020) -
Market research workbook
by: Béla-Csovcsics Andrea, et al.
Published: (2018) -
Korszerű törekvések az általános iskolai biológia oktatásában
by: Végh Andrea
Published: (1981) -
Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban
Published: (2017)