Új törekvések a nonbusiness marketing oktatásában lehetséges? /
A nonbusiness szféra jelentősége Magyarországon is növekvő tendenciát mutat, hiszen az üzleti szektor szereplői nem képesek egyedül megoldást találni a társadalmi igényekre. A nonbusiness szervezetek igyekeznek ezeket az igényeket kielégíteni, ám erőforrás és megfelelő marketingismeret hiányában a n...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kéri Anita Béla-Csovcsics Andrea |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
University of Pannonia
Veszprém
2019
|
Sorozat: | Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai
|
mtmt: | 30785426 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16684 |
Hasonló tételek
-
A nonbusiness marketing jelentősége a vállalatok életében
Szerző: Varga Andor
Megjelent: (2015) -
Megváltozik-e a nonbusiness marketing szerepe a globális trendek hatásaira?
Megjelent: (2023) -
Nonbusiness-business együttműködések teljesítményének vizsgálata
Szerző: Józsa Máté János
Megjelent: (2020) -
Market research workbook
Szerző: Béla-Csovcsics Andrea, et al.
Megjelent: (2018) -
Korszerű törekvések az általános iskolai biológia oktatásában
Szerző: Végh Andrea
Megjelent: (1981)