Új törekvések a nonbusiness marketing oktatásában lehetséges? /

A nonbusiness szféra jelentősége Magyarországon is növekvő tendenciát mutat, hiszen az üzleti szektor szereplői nem képesek egyedül megoldást találni a társadalmi igényekre. A nonbusiness szervezetek igyekeznek ezeket az igényeket kielégíteni, ám erőforrás és megfelelő marketingismeret hiányában a n...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Kéri Anita
Béla-Csovcsics Andrea
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: University of Pannonia Veszprém 2019
Sorozat:Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai
mtmt:30785426
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16684

Hasonló tételek