Új törekvések a nonbusiness marketing oktatásában lehetséges? /

A nonbusiness szféra jelentősége Magyarországon is növekvő tendenciát mutat, hiszen az üzleti szektor szereplői nem képesek egyedül megoldást találni a társadalmi igényekre. A nonbusiness szervezetek igyekeznek ezeket az igényeket kielégíteni, ám erőforrás és megfelelő marketingismeret hiányában a n...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Kéri Anita
Béla-Csovcsics Andrea
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: University of Pannonia Veszprém 2019
Sorozat:Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai
mtmt:30785426
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16684
LEADER 01988naa a2200229 i 4500
001 publ16684
005 20190906103507.0
008 190906s2019 hu o 0|| zxx d
020 |a 9786150058603 
024 7 |a 30785426  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Kéri Anita 
245 1 0 |a Új törekvések a nonbusiness marketing oktatásában   |h [elektronikus dokumentum] :  |b lehetséges? /  |c  Kéri Anita 
260 |a University of Pannonia  |b Veszprém  |c 2019 
300 |a 12 
300 |a 162-173 
490 0 |a Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai 
520 3 |a A nonbusiness szféra jelentősége Magyarországon is növekvő tendenciát mutat, hiszen az üzleti szektor szereplői nem képesek egyedül megoldást találni a társadalmi igényekre. A nonbusiness szervezetek igyekeznek ezeket az igényeket kielégíteni, ám erőforrás és megfelelő marketingismeret hiányában a nonbusiness szervezetek ismertsége alulmarad az üzleti szférában tevékenykedő szereplőkkel szemben. Kurzusunk során összekötöttük a nonbusiness szervezeteket lelkes, gyakorlati tapasztalatra és tanulásra vágyó hallgatókkal, hogy saját marketingötleteikkel és meglátásaikkal segítsék az egyes szervezetek munkáját. Az ötletelés mellett bekapcsolódhattak a szervezet marketingtevékenységébe és megvalósíthatták elképzeléseiket. Azt gondoljuk, hogy egy valós értékteremtő folyamatot sikerült létrehoznunk, melyben a nonbusiness szervezetek, a hallgatók, és mi magunk oktatók is rengeteget tanulhattunk. 
700 0 2 |a Béla-Csovcsics Andrea  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16684/1/KeriAnitaBela-CsovcsicsAndrea-Ujtorekvesekanonbusinessmarketingoktatasaban.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16684/7/30785426_cimlap_tarj.pdf  |z Dokumentum-elérés