Teaching with the social brain in mind a neuroscientific perspective on the cooperation spectrum /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Braunitzer Gábor
Tari Gergely Róbert
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Hungarian Educational Research Association 2015
Sorozat:HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 5 No. 1
doi:10.14413/herj.2015.01.02

mtmt:3102160
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/12126
LEADER 00899nab a2200217 i 4500
001 publ12126
005 20200325162821.0
008 171019s2015 hu o 0|| zxx d
022 |a 2062-9605 
024 7 |a 10.14413/herj.2015.01.02  |2 doi 
024 7 |a 3102160  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Braunitzer Gábor 
245 1 0 |a Teaching with the social brain in mind  |h [elektronikus dokumentum] :  |b a neuroscientific perspective on the cooperation spectrum /  |c  Braunitzer Gábor 
260 |a Hungarian Educational Research Association  |c 2015 
300 |a 11-24 
490 0 |a HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ)  |v 5 No. 1 
700 0 1 |a Tari Gergely Róbert  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/12126/1/3102160.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/12126/7/HERJ_2015_1_borito.jpg  |z Dokumentum-elérés