Idegennyelv-tanítással foglalkozó szervezetek a felsőoktatásban
This study explores the situation of foreign language teaching in higher education based on managerial interviews. Organizational units offering foreign language courses in different higher education institutions operate in different organizational frameworks with different degree of independence an...
Elmentve itt :
Szerző: | Einhorn Ágnes |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
122 No. 3 |
Kulcsszavak: | Idegen nyelv tanítása - felsőoktatás, Pedagógiai kutatás |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/mped.2022.3.127 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/74500 |
Hasonló tételek
-
Kémiatanárok meggyőződése és tanítási gyakorlata a kontextusalapú tanítással kapcsolatban [absztrakt] /
Szerző: Purák Szandra, et al.
Megjelent: (2022) -
Az angol mint idegennyelv oktatása online webinárium-ajánló /
Szerző: Baranyai Réka
Megjelent: (2020) -
A történelem koncentrációja az ének tanítással
Szerző: Szabó Eszter
Megjelent: (1968) -
Az idegennyelv-tanulási motivációs elméletek történeti áttekintése
Szerző: Hosszú Tímea
Megjelent: (2023) -
Ifjúsággal foglalkozó civil szervezetek pályázati lehetőségei (2014-2020)
Szerző: Csetreki Rita Renáta
Megjelent: (2023)