Anyanyelvi szókincs mérésére alkalmazott mérőeszközök szisztematikus szakirodalmi áttekintése, iskolába lépő és iskoláskorú gyermekek szókincsének mérése - szakirodalmi áttekintés
A large body of research shows that family background has a significant impact on the vocabulary of children starting school. Pupils with a poorer and weaker vocabulary find it more difficult to learn to read, which can lead to a backlog in their later studies (Cs. Czachesz, 2014; Horváth, 2016; Juh...
Elmentve itt :
Szerző: | Magyar Andrea |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
122 No. 3 |
Kulcsszavak: | Képességvizsgálat - gyermekkor, Beszédfejlődés - gyermek - tesztvizsgálat, Szókincs - mérés - gyermekkor, Pedagógiai kutatás |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/mped.2022.3.169 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/74498 |
Hasonló tételek
-
Szociokulturálisan hátrányos helyzetű, iskolába lépő gyermekek szókincsének vizsgálata
Szerző: Ignáczné Ribarics Irén Edit
Megjelent: (2012) -
Falmászás mint alternatív terápia - Szakirodalmi áttekintés
Szerző: Kulman Csilla
Megjelent: (2023) -
Az iskolába lépő gyermek nevelése
Szerző: Ormos Géza
Megjelent: (1938) -
A nyaki instabilitás vizsgálati lehetőségei – szakirodalmi áttekintés
Szerző: Prepok Hanga
Megjelent: (2022) -
A játékokkal kapcsolatos fogalmak szakirodalmi áttekintése
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2020)