Anyanyelvi szókincs mérésére alkalmazott mérőeszközök szisztematikus szakirodalmi áttekintése, iskolába lépő és iskoláskorú gyermekek szókincsének mérése - szakirodalmi áttekintés

A large body of research shows that family background has a significant impact on the vocabulary of children starting school. Pupils with a poorer and weaker vocabulary find it more difficult to learn to read, which can lead to a backlog in their later studies (Cs. Czachesz, 2014; Horváth, 2016; Juh...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magyar Andrea
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar Szeged 2022
Sorozat:Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata 122 No. 3
Kulcsszavak:Képességvizsgálat - gyermekkor, Beszédfejlődés - gyermek - tesztvizsgálat, Szókincs - mérés - gyermekkor, Pedagógiai kutatás
Tárgyszavak:
doi:10.14232/mped.2022.3.169

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/74498

Hasonló tételek