A szakmai továbbképzések szerepe az angoltanár-képzésben oktatók IKT készségfejlesztésében longitudinális esettanulmány a magyar felsőoktatási kontextusban a Covid-19 idején /
The aim of this longitudinal case study was to find out about the motivations of initiating selforganised, professional development workshops for the ICT skills development of teacher trainers among the full- and part-time members of a Language Pedagogy Department of a Hungarian university amid the...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Fekete Imre Divéki Rita |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
122 No. 1 |
Kulcsszavak: | Idegen nyelv tanítása - módszer, Oktatás - számítógép alkalmazása, Angol nyelv tanítása - módszer, Tanárképzés, Információs technológia - oktatás - módszer, Tanulási környezet - elektronikus, Digitális oktatás - módszer, Pedagógiai kutatás |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.17670/MPed.2022.1.21 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/74493 |
Hasonló tételek
-
A húgom angoltanár
Szerző: Ötvös Zoltán
Megjelent: (2023) -
Továbbképzések
Megjelent: (2009) -
Továbbképzések
Megjelent: (2009) -
A tanárok szakmai fejlődése − továbbképzések a kutatásalapú tanulás területén
Szerző: Korom Erzsébet
Megjelent: (2010) -
A tanárok szakmai fejlődése - továbbképzések a kutatásalapú tanulás területén
Szerző: Korom Erzsébet
Megjelent: (2010)