A szakmai továbbképzések szerepe az angoltanár-képzésben oktatók IKT készségfejlesztésében longitudinális esettanulmány a magyar felsőoktatási kontextusban a Covid-19 idején /

The aim of this longitudinal case study was to find out about the motivations of initiating selforganised, professional development workshops for the ICT skills development of teacher trainers among the full- and part-time members of a Language Pedagogy Department of a Hungarian university amid the...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Fekete Imre
Divéki Rita
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar Szeged 2022
Sorozat:Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata 122 No. 1
Kulcsszavak:Idegen nyelv tanítása - módszer, Oktatás - számítógép alkalmazása, Angol nyelv tanítása - módszer, Tanárképzés, Információs technológia - oktatás - módszer, Tanulási környezet - elektronikus, Digitális oktatás - módszer, Pedagógiai kutatás
Tárgyszavak:
doi:10.17670/MPed.2022.1.21

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/74493

Hasonló tételek