Tanárszakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos hatékonyság- és szorongásérzete
A pedagógiai információk szisztematikus gyűjtése, elemzése, értelmezése és alkalmazása a tanítási-tanulási folyamat fejlesztése érdekében egyre növekvő figyelmet kap a neveléstudományi kutatásokban. A pedagógusok ezen komplex adathasználatának megalapozása a tanárképzésben kezdődik. Kutatásunkban a...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Sebestyén Edmond Tóth Edit |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 12 |
Kulcsszavak: | Tanárképzés, Adathasználat |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/iskkult.2022.12.3 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/71235 |
Hasonló tételek
-
Pedagógusok és tanárszakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos vélekedéseinek és hatékonyságérzetének vizsgálata
Szerző: Sebestyén Edmond
Megjelent: (2024) -
Tanárszakos hallgatók nyári gyakorlata
Megjelent: (1967) -
Tanárszakos hallgatók olvasásképességének vizsgálata
Szerző: Pető Katalin
Megjelent: (2011) -
Oktatásmódszertani kézikönyv tanárszakos hallgatóknak és gyakorló pedagógusoknak
Szerző: Korom Alexandra
Megjelent: (2022) -
A tanárszakos hallgatók pedagógiai-pszichológiai oktatásáról nemzetközi áttekintés /
Szerző: Ladányi Andor
Megjelent: (1973)