A metakognícióelmélet 21. századi szerepvállalásáról - a számolási készség metakognitív és nem metakognitív komponenseinek példáján
A tanulmány azt vizsgálja, milyen lehetőségei vannak a metakogníció-elméletnek a 21. századi pedagógiai gyakorlat egyik fontos területén, a számolási készség fejlesztésében. A metakogníció elméleti modelljei rövid fejlődéstörténetének áttekintését és a metakogníció-kutatás megoldatlan kérdéseinek em...
Elmentve itt :
Szerző: | Csíkos Csaba |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 11 |
Kulcsszavak: | Képességfejlesztés - kisgyermekkor |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/iskkult.2022.11.18 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/71228 |
Hasonló tételek
-
Teszthatás, szétosztott tanulás, metakognitív stratégiák mi a mondanivalója a memóriakutatásnak az oktatás módszertana számára? /
Szerző: Racsmány Mihály
Megjelent: (2017) -
Metakognitív támogatás az alsó tagozatos matematikaoktatásban a szöveges feladatokhoz készített tanulói rajzok példáján
Szerző: Biró Fanni
Megjelent: (2022) -
A matematikai problémamegoldást kísérő metakognitív stratégiák vizsgálata a hangosan gondolkodtatás és a videomegfigyelés eszközeivel
Szerző: Kelemen Rita, et al.
Megjelent: (2005) -
Az aritmetikai tények változó szerepe a számolási készség fejlődésében [absztrakt] /
Szerző: Csíkos Csaba, et al.
Megjelent: (2024) -
A számolási készség fejlődése az iskoláskor első két évében
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2006)