A metakognícióelmélet 21. századi szerepvállalásáról - a számolási készség metakognitív és nem metakognitív komponenseinek példáján

A tanulmány azt vizsgálja, milyen lehetőségei vannak a metakogníció-elméletnek a 21. századi pedagógiai gyakorlat egyik fontos területén, a számolási készség fejlesztésében. A metakogníció elméleti modelljei rövid fejlődéstörténetének áttekintését és a metakogníció-kutatás megoldatlan kérdéseinek em...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csíkos Csaba
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2022
Sorozat:Iskolakultúra 32 No. 11
Kulcsszavak:Képességfejlesztés - kisgyermekkor
Tárgyszavak:
doi:10.14232/iskkult.2022.11.18

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/71228

Hasonló tételek