Tudásszerzés iskola után a felnőttképzéshez való viszonyulás a székelyföldi térségben /
A felnőttképzéshez való viszonyulás egyéni adottságok, képességek és gondolkodás függvénye, amelyet a közösségi, illetve társadalmi tényezők nagymértékben befolyásolnak. Jelen tanulmány a székelyföldi térségben vizsgálja a felnőttkori tanulás néhány sajátosságát, tételesen (1) a tanulási tapasztalat...
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss Adél |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 7 |
Kulcsszavak: | Felnőttkori tanulás, Felnőttoktatás - Erdély |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2022.7.36 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/70978 |
Hasonló tételek
-
Az iskola-szülő kapcsolat elemzése szülői percepciók alapján egy székelyföldi, periférikus vidéki térségben
Szerző: Szász Mária-Magdolna, et al.
Megjelent: (2022) -
Tudásszerzés és tudásfejlesztés vizsgálata a Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt-nél
Szerző: Szabó Csenge Ilona
Megjelent: (2017) -
Üzem és iskola
Szerző: Hofgesang Péter
Megjelent: (1982) -
Budapesti Polgári Iskola
Megjelent: (1938) -
Iskola és Egészség
Megjelent: (1938)