A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán

A tanulmányi reziliencia fontos személyes erőforrás, amely kapcsolatban áll a tanulói jólléttel és a tanulmányi teljesítménnyel. Kutatásunk célja egy olyan mérőeszköz magyar változatának létrehozása volt, amely az iskolai kudarchelyzetekre adott reakciók feltárásával képes azonosítani a tanulmányi r...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Kóródi Kitti
Szabó Éva
Jagodics Balázs
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2022
Sorozat:Iskolakultúra 32 No. 5
Kulcsszavak:Pedagógiai kutatás - módszer, Tanulmányi teljesítmény - mérés
Tárgyszavak:
doi:10.14232/ISKKULT.2022.5.46

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/70883

Hasonló tételek