A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán
A tanulmányi reziliencia fontos személyes erőforrás, amely kapcsolatban áll a tanulói jólléttel és a tanulmányi teljesítménnyel. Kutatásunk célja egy olyan mérőeszköz magyar változatának létrehozása volt, amely az iskolai kudarchelyzetekre adott reakciók feltárásával képes azonosítani a tanulmányi r...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kóródi Kitti Szabó Éva Jagodics Balázs |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 5 |
Kulcsszavak: | Pedagógiai kutatás - módszer, Tanulmányi teljesítmény - mérés |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2022.5.46 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/70883 |
Hasonló tételek
-
A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán
Szerző: Kóródi Kitti, et al.
Megjelent: (2022) -
A Diák Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata magyar mintán
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2021) -
A tanulmányi reziliencia értelmezése kutatási, prevenciós és intervenciós lehetőségek /
Szerző: Kóródi Kitti, et al.
Megjelent: (2019) -
A Serdülő Reziliencia Kérdőív (READ) magyar nyelvű adaptációja
Szerző: Kóródi Kitti, et al.
Megjelent: (2022) -
A Cloninger-féle Temperamentum és Karakter Kérdőív rövidített magyar változatának (TCI55) pszichometriai jellemzői hazai mintán
Szerző: Szabó Gábor, et al.
Megjelent: (2016)