A mentorálás offline és online minőségei a Tanítsunk Magyarországért mentorprogramban
A mentorálás fontosságát már nemzetközi szinten is számos társadalmi összefüggésben felismerték (Wingerter, 2010). Az iskolai keretek között létrejövő mentorprogramok száma mind nemzetközi, mind hazai szinten egyre inkább növekszik (Raufelder és Ittel, 2012; Fejes és mtsai, 2009). A hagyományos (tra...
Elmentve itt :
Szerző: | Godó Katalin |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Iskolakultúra
31 No. 11-12 |
Kulcsszavak: | Mentorálás - program, Digitális oktatás - módszer - program |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2021.11-12.79 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/70822 |
Hasonló tételek
-
Tanítsunk Magyarországért Program - VI. Mentorálás /
Szerző: Márton Gábor
Megjelent: (2021) -
Tanítsunk Magyarországért Program - X. Oktatási szegregáció /
Szerző: Csempesz Péter
Megjelent: (2021) -
Tanítsunk Magyarországért Program - IX. Nevelésszociológia /
Szerző: Piczil Márta
Megjelent: (2021) -
Tanítsunk Magyarországért Program - VIII. Pályaorientáció /
Szerző: Schmidinger Andrea
Megjelent: (2021) -
Tanítsunk Magyarországért Program - IV. Iskolapszichológia /
Szerző: Kóródi Kitti
Megjelent: (2021)