A mentorálás offline és online minőségei a Tanítsunk Magyarországért mentorprogramban

A mentorálás fontosságát már nemzetközi szinten is számos társadalmi összefüggésben felismerték (Wingerter, 2010). Az iskolai keretek között létrejövő mentorprogramok száma mind nemzetközi, mind hazai szinten egyre inkább növekszik (Raufelder és Ittel, 2012; Fejes és mtsai, 2009). A hagyományos (tra...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Godó Katalin
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2021
Sorozat:Iskolakultúra 31 No. 11-12
Kulcsszavak:Mentorálás - program, Digitális oktatás - módszer - program
Tárgyszavak:
doi:10.14232/ISKKULT.2021.11-12.79

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/70822

Hasonló tételek