Perfekcionista és nem perfekcionista serdülők szociálisprobléma-megoldásának és szorongásának jellemzői
This research aimed to explore the characteristics and the relationship of social-problem solving and anxiety in non-perfectionist, adaptive perfectionist and maladaptive perfectionist adolescents (grade 6, 11-12-year-olds: n=155; grade 10, 16-17-year-olds: n=150). The instruments used included the...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kasik László Gál Zita Nagy Zoltán |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2021
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
121 No. 2 |
Kulcsszavak: | Szocializáció - gyermekpszichológia, Közösségi nevelés, Szorongás - iskolai, Serdülőkor lélektana |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.17670/MPed.2021.2.189 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/70804 |
Hasonló tételek
-
Perfekcionista és nem perfekcionista serdülők szociálisprobléma-megoldásának és szorongásának jellemzői
Szerző: Kasik László, et al.
Megjelent: (2021) -
A szociálisprobléma-megoldás és a szorongás jellemzői perfekcionista és nem perfekcionista serdülők körében – egy longitudinális vizsgálat eredményei
Szerző: Kasik László, et al.
Megjelent: (2024) -
A perfekcionista énbemutatás jellemzői magyar tanulók körében [Perfectionistic self-presentation among Hungarian students]
Szerző: Nagy-Szabó Zoltán, et al.
Megjelent: (2023) -
A passzív-agresszív viselkedés és a szociálisprobléma-megoldás kapcsolata serdülők körében [absztrakt] /
Szerző: Gál Zita, et al.
Megjelent: (2025) -
Középiskolások és egyetemisták szociálisprobléma-megoldásának nem szerinti különbségei
Szerző: Kasik László, et al.
Megjelent: (2019)