A tanári munkát hátráltató tényezők a 2020. tavaszi digitális oktatás időszakában
A kényszerű digitális átállás időszakában a pedagógusok jelentős szakmai kihívással kerültek szembe 2020. márciusában. Ennek megoldását néhány tényező tovább nehezítette, melynek következtében a tanárok hatékonyságuk csökkenésről számoltak be (Jagodics és mtsai., 2020; Kóródi és mtsai., 2020). Kutat...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Szabó Éva Jagodics Balázs Kóródi Kitti |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Iskolakultúra
31 No. 6 |
Kulcsszavak: | Digitális oktatás - módszer, Pedagógia - digitális, Koronavírus járvány |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2021.06.3 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/60287 |
Hasonló tételek
-
Online assessment and development of morphological awareness and reading comprehension in grades 2-4
Szerző: Varga Szilvia
Megjelent: (2021) -
Computer-Based Assessment and Enhancement of Inductive Reasoning Skills A Case Study of the Education System Development in Palestine /
Szerző: Mousa Mojahed
Megjelent: (2020) -
Hátrányos helyzetű tanulók digitális oktatása a koronavírus okozta iskolabezárás idején
Szerző: Kende Ágnes, et al.
Megjelent: (2021) -
Digitális pedagógia módszertanok a VUCA (gyorsan változó, kiszámíthatatlan, bonyolult, ellentmondásos) világában
Szerző: Szűts Zoltán
Megjelent: (2020) -
Egyetemi hallgatók digitális oktatással kapcsolatos véleményei egy feltáró kutatás eredményei /
Szerző: Fajt Balázs, et al.
Megjelent: (2021)