Egyetemi hallgatók digitális oktatással kapcsolatos véleményei egy feltáró kutatás eredményei /
A COVID-19 világjárvány miatti digitális oktatásra való átállás új kihívás elé állította nem csak a közoktatás, hanem a felsőoktatás szereplőit is – az átállás során ugyanis olyan technikai és módszertani változásoknak lehettünk tanúi, amelyek merőben új irányvonalat jelölnek ki mind az oktatók, min...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Fajt Balázs Török Judit Kövér Péter |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Iskolakultúra
31 No. 6 |
Kulcsszavak: | Digitális oktatás - módszer, Pedagógia - digitális, Koronavírus járvány, Távoktatás, Felsőoktatás |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/60285 |
Hasonló tételek
-
Online assessment and development of morphological awareness and reading comprehension in grades 2-4
Szerző: Varga Szilvia
Megjelent: (2021) -
Hátrányos helyzetű tanulók digitális oktatása a koronavírus okozta iskolabezárás idején
Szerző: Kende Ágnes, et al.
Megjelent: (2021) -
Digitális pedagógia módszertanok a VUCA (gyorsan változó, kiszámíthatatlan, bonyolult, ellentmondásos) világában
Szerző: Szűts Zoltán
Megjelent: (2020) -
A tanári munkát hátráltató tényezők a 2020. tavaszi digitális oktatás időszakában
Szerző: Szabó Éva, et al.
Megjelent: (2021) -
Hallgatói visszajelzések a kényszertávoktatásra való átállásról és a digitális módszertani megújulásról az egyetemi szaknyelvoktatásban egy kérdőíves felmérés tanulságai /
Szerző: Asztalos Réka, et al.
Megjelent: (2021)