Hallgatói visszajelzések a kényszertávoktatásra való átállásról és a digitális módszertani megújulásról az egyetemi szaknyelvoktatásban egy kérdőíves felmérés tanulságai /

Kutatásunk célja, hogy a 2020 márciusában történt digitális munkarendre való átállással kapcsolatos felsőoktatási hallgatói tapasztalatokat felmérjük és a vonatkozó következtetéseket levonjuk. Tanulmányunk elméleti részében kitérünk a digitális átálláshoz szükséges módszertani megújulásra: így fogla...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Asztalos Réka
Bánhegyi Mátyás
Fajt Balázs
Pál Ágnes
Szénich Alexandra
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2021
Sorozat:Iskolakultúra 31 No. 6
Kulcsszavak:Digitális oktatás - módszer, Pedagógia - digitális, Koronavírus járvány, Távoktatás, Idegen nyelv tanítása - felsőoktatás
Tárgyszavak:
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/60283

Hasonló tételek