A történelmi interpretáció fogalmának tanítása
A történelemtanítás és -tanulás eredményessége nagyrészt azon múlik, hogy a diákok képesek lesznek-e a múlt, a történelem és a történelmi interpretáció fogalmát helyesen értelmezni, helyes kép alakul-e ki bennük a múltban történtek és az azokról készült interpretációk viszonyáról. Ennek fontos felté...
Elmentve itt :
Szerző: | Kojanitz László |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Iskolakultúra
31 No. 5 |
Kulcsszavak: | Történelem tanítása |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2021.05.41 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/59192 |
Hasonló tételek
-
Levélrészlet a Magyar Királyi Ferenc József Nevelőintézet alapítványával kapcsolatban
Megjelent: (1898) -
A történelmi tudat fejlesztésének jelentősége és problémái harcba szállunk-e az "intellektuális alvilággal"? /
Szerző: Kojanitz László
Megjelent: (2019) -
Dialogikus oktatási módszerek megbeszélés, vita, eseti módszer, szerepjáték : 4. lecke /
Szerző: Németh Anikó
Megjelent: (2019) -
Hatékony iskola [3. változat] /
Szerző: Baráth Tibor
Megjelent: (1997) -
Pedagógusok egy fejlesztési program fókuszában
Szerző: Turós Mátyás, et al.
Megjelent: (2020)