A történelmi interpretáció fogalmának tanítása
A történelemtanítás és -tanulás eredményessége nagyrészt azon múlik, hogy a diákok képesek lesznek-e a múlt, a történelem és a történelmi interpretáció fogalmát helyesen értelmezni, helyes kép alakul-e ki bennük a múltban történtek és az azokról készült interpretációk viszonyáról. Ennek fontos felté...
Saved in:
Main Author: | Kojanitz László |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2021
|
Series: | Iskolakultúra
31 No. 5 |
Kulcsszavak: | Történelem tanítása |
Subjects: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2021.05.41 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/59192 |
Similar Items
-
A történelmi interpretáció és az oral history az oktatásban = Historical interpretation and oral history in education
by: Kojanitz László
Published: (2020) -
A történelmi tudat fejlesztésének jelentősége és problémái harcba szállunk-e az "intellektuális alvilággal"? /
by: Kojanitz László
Published: (2019) -
Dialogikus oktatási módszerek megbeszélés, vita, eseti módszer, szerepjáték : 4. lecke /
by: Németh Anikó
Published: (2019) -
Hatékony iskola [3. változat] /
by: Baráth Tibor
Published: (1997) -
Levélrészlet a Magyar Királyi Ferenc József Nevelőintézet alapítványával kapcsolatban
Published: (1898)