A zenei énkép jellemzői és összefüggése a zenei képességekkel hetedik osztályosok körében
The paper examines the components of musical self-concept as well as its associations from a broader perspective. Musical self-concept, a complex, multidimensional psychological construct was assessed with the help of MUSCI_youth (Musical Self-Concept Inquiry). The instrument measured 6 dimensions o...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Janurik Márta Szabó Norbert Józsa Krisztián |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2020
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
120 No. 2 |
Kulcsszavak: | Pedagógia - tanulmányok, Zenei nevelés - általános iskola, Képességfejlesztés - zenei nevelés |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.17670/MPed.2020.2.171 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/59188 |
Hasonló tételek
-
Az ének-zene tantárgy iránti attitűd összefüggése az iskolai zenetanulás iránti motivációval hetedik osztályos tanulók körében
Szerző: Gévayné Janurik Márta, et al.
Megjelent: (2021) -
Egyetemi hallgatók normáinak összefüggése a motivációval és az észlelt oktatói kiégéssel
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2021) -
Az affektív tényezők szerepe a végrehajtó funkcióban A "meleg" végrehajtó funkció /
Szerző: Józsa Gabriella, et al.
Megjelent: (2017) -
Az olvasástanítás eredményessége az iskola kezdő szakaszában a Covid19 időszaka alatt a pedagógusok és a szülők megítélése /
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2021) -
Az Elsajátítási motiváció kérdőív szerkezeti validitásának vizsgálata megerősítő faktoranalízissel
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2016)