A koronavírus-járvány okozta rendkívüli oktatási helyzet hatása 2-8. évfolyamos diákok tudás- és képességszintjére az olvasásszövegértés, a matematika és a természettudományok területén

A tanulmány keretein belül 2-8. évfolyam vonatkozásában elemezzük, hogy a 2020 tavaszi digitális oktatás hatására hogyan, milyen irányban változott a diákok olvasás-szövegértés, matematika és természettudományos tudása az év azonos időszakában 2019-ben és 2018-ban tapasztalt áltagos tudásszinthez ké...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Molnár Gyöngyvér
Hódi Ágnes
Ökördi Réka
Mokri Dóra
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2021
Sorozat:Iskolakultúra 31 No. 2
Kulcsszavak:Pedagógia, Képességfejlesztés, Koronavírus járvány, Szövegértés
Tárgyszavak:
doi:10.14232/ISKKULT.2021.02.3

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/58070

Hasonló tételek