A koronavírus-járvány okozta rendkívüli oktatási helyzet hatása 2-8. évfolyamos diákok tudás- és képességszintjére az olvasásszövegértés, a matematika és a természettudományok területén
A tanulmány keretein belül 2-8. évfolyam vonatkozásában elemezzük, hogy a 2020 tavaszi digitális oktatás hatására hogyan, milyen irányban változott a diákok olvasás-szövegértés, matematika és természettudományos tudása az év azonos időszakában 2019-ben és 2018-ban tapasztalt áltagos tudásszinthez ké...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Molnár Gyöngyvér Hódi Ágnes Ökördi Réka Mokri Dóra |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Iskolakultúra
31 No. 2 |
Kulcsszavak: | Pedagógia, Képességfejlesztés, Koronavírus járvány, Szövegértés |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2021.02.3 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/58070 |
Hasonló tételek
-
A koronavírus-járvány okozta rendkívüli oktatási helyzet hatása 2-8. évfolyamos diákok tudás- és képességszintjére az olvasás-szövegértés, a matematika és a természettudományok területén
Szerző: Molnár Gyöngyvér, et al.
Megjelent: (2021) -
A koronavírus-járvány okozta rendkívüli oktatási helyzet hatása a tanulói teljesítményekre
Szerző: Hermann Zoltán, et al.
Megjelent: (2022) -
A koronavírus járvány okozta veszteségek életkori sajátosságai
Szerző: Csatári Petra Liza
Megjelent: (2020) -
Koronavírus-járvány lazítás kell, bár kockázatos
Megjelent: (2020) -
Koronavírus-járvány lassul a fertőzöttek számának növekedés
Megjelent: (2020)