Az ókor alkonya a NAT 2020 és az új gimnáziumi történelemtankönyv /
A 2020-ban bevezetett Nemzeti Alaptantervben erőteljesen lecsökkent a gimnáziumi történelemtanításban az ókor megtanítására fordítható idő. Az egységesen minden gimnáziumban kötelezően bevezetett új történelemtankönyv is ehhez igazodott. Bár a tananyagcsökkentés önmagában előnyös a diákok számára, e...
Elmentve itt :
Szerző: | Grüll Tibor |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Iskolakultúra
31 No. 1 |
Kulcsszavak: | Történelem tanítása - középiskola, Nemzeti Alaptanterv, Tanterv - közoktatás - Magyarország, Oktatásügy - Magyarország - 21. sz. |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57549 |
Hasonló tételek
-
Zenehallgatási anyag és az ehhez kapcsolódó megfigyelési szempontok az alsó tagozat általános tantervű osztályainak ének-zene tankönyvei alapján
Szerző: Lehotka Ildikó
Megjelent: (2020) -
Az alternatív iskolák helyzetének változása a rendszerváltástól napjainkig
Szerző: Langerné Buchwald Judit
Megjelent: (2020) -
A matematikaoktatás környezete a matematikát oktató pedagógusok vélekedése az oktatási rendszer jellemzőiről /
Szerző: Dudok Fanni, et al.
Megjelent: (2020) -
Miért kell végigülnünk unalmas órák sokaságát?
Szerző: Varga Attila
Megjelent: (2021) -
Tanulási eredmény alapú gondolkodás alkalmazása a szakképzésben (1-5. olvasólekce)
Szerző: T. Molnár Gizella
Megjelent: (2020)