Kiállítási kommunikáció elméleti hátterének elemzése az iskolai foglalkozások tükrében
A modern múzeumok alapítását meghatározó fő szellemi irányzat a racionalizmus volt, amelynek megfelelően ezek az intézmények hosszú időn keresztül az egyetemes tudás tárházaként pozicionálták magukat. Fő törekvésük nem a látogatói élmény megszervezése volt, hanem az emberiség tudásának rendszerezése...
Elmentve itt :
Szerző: | Kuttner Ádám |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Iskolakultúra
31 No. 1 |
Kulcsszavak: | Kommunikáció, Múzeumpedagógia |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57546 |
Hasonló tételek
-
Iskolai élményvilágok bevezetés az oktatás és az iskola világába /
Szerző: Antal Péter, et al.
Megjelent: (2006) -
Az ének-zene tantárgy iránti attitűd összefüggése az iskolai zenetanulás iránti motivációval hetedik osztályos tanulók körében
Szerző: Gévayné Janurik Márta, et al.
Megjelent: (2021) -
Első és második osztályos kínai és magyar matematika tankönyvek összehasonlító elemzése a vizuális reprezentációk szempontjából
Szerző: Biró Fanni, et al.
Megjelent: (2021) -
Iskolai tudás, avagy a feltételek függő állapotai
Szerző: A. Gergely András
Megjelent: (2020) -
Az iskolai jóllét értelmezésének és modellezésének lehetőségei
Szerző: D. Nagy Krisztina
Megjelent: (2020)