Miért kell végigülnünk unalmas órák sokaságát?
Elmentve itt :
Szerző: | Varga Attila |
---|---|
További közreműködők: |
Halász Gábor Fazekas Ágnes |
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Iskolakultúra
31 No. 1 |
Kulcsszavak: | Pedagógia - könyvismertetés |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57544 |
Hasonló tételek
-
Az ókor alkonya a NAT 2020 és az új gimnáziumi történelemtankönyv /
Szerző: Grüll Tibor
Megjelent: (2021) -
Tanulási eredmény alapú gondolkodás alkalmazása a szakképzésben (1-5. olvasólekce)
Szerző: T. Molnár Gizella
Megjelent: (2020) -
A matematikaoktatás környezete a matematikát oktató pedagógusok vélekedése az oktatási rendszer jellemzőiről /
Szerző: Dudok Fanni, et al.
Megjelent: (2020) -
Az alternatív iskolák helyzetének változása a rendszerváltástól napjainkig
Szerző: Langerné Buchwald Judit
Megjelent: (2020) -
A pedagógiai helyzetekben rejlő szexualitás ...egy mellőzött és tabusított téma értelmezési lehetőségei egy empirikus kutatás fényében /
Szerző: Sárospataki Barnabás
Megjelent: (2020)