Pedagógusok támogatása feladatok és kérdőívek kidolgozásában - Hódi Ágnes és Tóth Edit Mérőfeladatok és kérdőívtételek szerkesztése /

A jól elkészített mérőfeladatok és kérdőívtételek egyértelműen beazonosíthatóak, hiszen ebben az esetben nem csupán homályos célokról és egymást követő tételek sokaságáról, hanem jól meghatározott célok, követelmények és a tartalom koherens összességéről van szó. Ennek elkészítése nehéz, és nagy kör...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sebestyén Edmond
További közreműködők: Hódi Ágnes
Tóth Edit
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2020
Sorozat:Iskolakultúra 30 No. 12
Kulcsszavak:Pedagógiai értékelés - segédkönyv - könyvismertetés, Tudásszintmérés - iskolai - módszertan - könyvismertetés
Tárgyszavak:
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/57536
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A jól elkészített mérőfeladatok és kérdőívtételek egyértelműen beazonosíthatóak, hiszen ebben az esetben nem csupán homályos célokról és egymást követő tételek sokaságáról, hanem jól meghatározott célok, követelmények és a tartalom koherens összességéről van szó. Ennek elkészítése nehéz, és nagy körültekintést igénylő feladat. A pedagógiai munkának szerves része a tanulók tudásának és képességeinek, esetenként attitűdjeinek mérése, ám a mindennapi gyakorlatban használt eszközök gyakran nem mérnek pontosan, esetenként nem azt mérik, aminek mérésére tervezték őket.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:107-108
ISSN:1215-5233