A reflektív naplók alkalmazásának lehetőségei a tanárképzésben
Today’s rapidly changing information society urges teachers to constantly review and challenge their views and methods whereas diverse classroom communities and changing forms of learning, resources and learning environments require rapid, adaptive pedagogical responses (Lampert, 2010). Reflective t...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Gulya Nikoletta Szivák Judit Fehérvári Anikó |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 9 |
Kulcsszavak: | Reflektív gondolkodás, Tanárképzés, Reflektív napló |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2020.9.45 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57367 |
Hasonló tételek
-
A mesterpedagógus fokozat és a folyamatos szakmai fejlődés jellemzői óvodapedagógusok nézőpontjából
Szerző: Kovács Ivett Judit, et al.
Megjelent: (2020) -
Szegedi egyetemi tájékoztató
Szerző: Szandtner Pál
Megjelent: (1927) -
Magyar főiskolai útmutató
Megjelent: (1929) -
Tanulási eredmények értékelése a felsőoktatásban
Szerző: Farkas Éva
Megjelent: (2019) -
Tanulási eredmény alapú gondolkodás alkalmazása a pedagógiai munkában (1-10. olvasólecke)
Szerző: T. Molnár Gizella
Megjelent: (2019)