Felsőoktatásban tanuló siket és súlyos fokban nagyothalló hallgatók idegennyelv-tanulási motivációja egy klaszterelemzésből levonható következtetések /
The aim of the investigation presented in this study was to map the foreign language learning experiences, motivation and learning strategies of deaf and severely hard-of-hearing individuals who were students at a higher educational institution or were pursuing tertiary level studies at any one time...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kontráné Hegybíró Edit Csizér Kata |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
119 No. 2 |
Kulcsszavak: | Idegen nyelv tanítása, Siketek, Tanulási motiváció, Felsőoktatás |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57269 |
Hasonló tételek
-
Siketek és nagyothalló felnőttek idegennyelv-tanulási motivációja
Szerző: Csizér Kata, et al.
Megjelent: (2008) -
Gimnáziumi és szakgimnáziumi tanulók idegennyelv-tanulási eredményessége
Szerző: Novák Ildikó, et al.
Megjelent: (2020) -
A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validálása a magyar felsőoktatásban
Szerző: Kovács Anett Jolán
Megjelent: (2021) -
Tanulási eredmények értékelése a felsőoktatásban
Szerző: Farkas Éva
Megjelent: (2019) -
The relationship between reading and listening skills with the self-concept in studying of Russian and English in Azerbaijan
Szerző: Karimova Konul
Megjelent: (2021)