Iskolai bántalmazás a diákok perspektívájából
A kortársak zaklatása gyakori jelenség az iskolai évek során, hosszú távú nehézségeket okozva a csoport perifériájára szorult diákok és az egész osztályközösség számára. A probléma rendszerszemléletű megközelítése a figyelem fókuszába helyezi az egész közösséget, a szemlélőket passzív helyett aktív...
Elmentve itt :
Szerző: | Siegler Anna |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 7 |
Kulcsszavak: | Agresszivitás - pszichológia, Konfliktuskezelés - iskolai |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2020.7.61 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57257 |
Hasonló tételek
-
A tanárok szerepe a bántalmazás megelőzésében, felismerésében és kezelésében
Szerző: Siegler Anna, et al.
Megjelent: (2022) -
Iskolai bántalmazás
Szerző: Szecskó Stefánia Fanni
Megjelent: (2023) -
Az iskolai bántalmazás
Szerző: Rosta-Túri Klaudia
Megjelent: (2023) -
Vak diákok iskolai integrációjának hatása a látó közösségre
Szerző: Pap Erika
Megjelent: (2004) -
Vak diákok iskolai integrációja hatásának vizsgálata magyar és angol mintán
Szerző: Pap Erika
Megjelent: (2006)