Egy történelemről alkotott episztemológiai nézeteket vizsgáló kérdőív magyarországi adaptálása
A kutatás célja a Stoel és munkatársai (2017) által kidolgozott, történelemről alkotott episztemológiai nézeteket vizsgáló kérdőív magyarországi adaptálása. A történelemtanítás vonatkozásában, az utóbbi években egyre inkább előtérbe került a történelem értelmező jellege, amit a 2020-as Nemzeti alapt...
Elmentve itt :
Szerző: | Kósa Maja |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 6 |
Kulcsszavak: | Ismeretelmélet, Történelem tanítása, Történelem tanulása |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57248 |
Hasonló tételek
-
Egy, a történelemről alkotott episztemológiai nézeteket vizsgáló kérdőív hazai adaptálása
Szerző: Kósa Maja
Megjelent: (2019) -
Magyarországi és vajdasági magyar középiskolások történelemről alkotott episztemológiai nézeteinek összehasonlító vizsgálata
Szerző: Kósa Maja
Megjelent: (2019) -
Történelemtanárok episztemológiai nézeteinek interjús vizsgálata egy pilot kutatás tanulságai /
Szerző: Kósa Maja
Megjelent: (2021) -
Tanárok és egyetemi hallgatók történelemről és történelemtanításról alkotott nézetei
Szerző: Kósa Maja
Megjelent: (2018) -
Az episztemológiai nézetek kulturális meghatározottságának vizsgálata (magyarországi és vajdasági magyar középiskolások) /
Szerző: Kósa Maja
Megjelent: (2021)