Zenehallgatási anyag és az ehhez kapcsolódó megfigyelési szempontok az alsó tagozat általános tantervű osztályainak ének-zene tankönyvei alapján
Az ének-zene nem tartozik a kiemelt tantárgyakhoz, szerepe azonban meghatározó lehet, hiszen a zene, az éneklés képességfejlesztő hatásáról, közösségformáló erejéről már az ókori irodalomban is találunk példát. Jelen tanulmányunkban az alsó tagozatos, általános tantervű osztályok tankönyveinek zeneh...
Elmentve itt :
Szerző: | Lehotka Ildikó |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 3 |
Kulcsszavak: | Zenei nevelés - általános iskola, Ének-zene tanítása - általános iskola, Pedagógia |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/55875 |
Hasonló tételek
-
Az egész életen át tartó tanulás óvodás-, és kisiskoláskori megalapozásának vizsgálata
Szerző: Flick-Takács Nikolett
Megjelent: (2021) -
A fejben szorzás stratégiáinak vizsgálata 10-12 éves tanulók körében
Szerző: Vígh-Kiss Erika Rozália
Megjelent: (2021) -
A tanulási motivációval kapcsolatos tanári nézetek vizsgálata a célelmélet által kínált TARGETS-dimenziók alapján
Szerző: Markócs-Mezei Tímea
Megjelent: (2025) -
Pedagógusok és tanárszakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos vélekedéseinek és hatékonyságérzetének vizsgálata
Szerző: Sebestyén Edmond
Megjelent: (2025) -
Felsoroló kombinatív feladatok megoldásának értékelése a feladatok megértése és a stratégiahasználat alapján általános iskolások körében
Szerző: Gál-Szabó Zsófia
Megjelent: (2020)