Írást segítő és gátló tényezők egyetemi hallgatók körében

Tanulmányunkban egyetemista diákok írásfelfogásának méréséről, illetve az írást serkentő és gátló tényezők közötti összefüggések feltárásáról számolunk be. Arra kerestük a választ, hogy a hallgatók hogyan vélekednek önmagukra tekintve írói szerepben az írást elősegítő és gátló tényezőkről: a tudásal...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Pintér Henriett
Molnár Pál
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2019
Sorozat:Iskolakultúra 29 No. 10
Kulcsszavak:Fogalmazás, Oktatáskutatás
Tárgyszavak:
doi:10.14232/ISKKULT.2019.10.35

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/46603

Hasonló tételek