Az iskolához való viszony fogalmi értelmezéseinek összehasonlító vizsgálata iskolai attitűd, jóllét és elköteleződés /

A tanulók iskolához való viszonyulásainak, az iskolai életben való részvételük minőségének megragadására a nemzetközi szakirodalomban különböző elméleti konstrukciókkal találkozhatunk (vö. Libbey, 2004; Stern, 2012). Ezek az iskola iránti attitűdöket különböző fogalmakkal írják le, és a koncepcionál...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Czető Krisztina
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2019
Sorozat:Iskolakultúra 29 No. 10
Kulcsszavak:Neveléslélektan
Tárgyszavak:
doi:10.14232/ISKKULT.2019.10.17

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/46599

Hasonló tételek