Az iskolához való viszony fogalmi értelmezéseinek összehasonlító vizsgálata iskolai attitűd, jóllét és elköteleződés /
A tanulók iskolához való viszonyulásainak, az iskolai életben való részvételük minőségének megragadására a nemzetközi szakirodalomban különböző elméleti konstrukciókkal találkozhatunk (vö. Libbey, 2004; Stern, 2012). Ezek az iskola iránti attitűdöket különböző fogalmakkal írják le, és a koncepcionál...
Elmentve itt :
Szerző: | Czető Krisztina |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Iskolakultúra
29 No. 10 |
Kulcsszavak: | Neveléslélektan |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2019.10.17 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46599 |
Hasonló tételek
-
Az iskolához való viszony kapcsolata egyes kognitív képességekkel [absztrakt] /
Szerző: Szabó Éva, et al.
Megjelent: (2023) -
Szeretnek-e a gyerekek iskolába járni? (Az iskolához való viszony vizsgálata)
Szerző: Halustyik Éva
Megjelent: (1992) -
Az iskolához való viszony alakulása és az egyéni bánásmód összefüggése tanulóknál
Szerző: Veczkó József
Megjelent: (1980) -
A tanulók iskolához való viszonyának alakulása és befolyásolása
Szerző: Kovács László
Megjelent: (1982) -
Az iskolai attitűd kutatásának kérdései elméleti modellek és lehetséges mérőeszközök : egy szisztematikus szakirodalmi áttekintés eredményei /
Szerző: Czető Krisztina
Megjelent: (2021)