A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában
Besides some other factors, the process of intentional self-regulation may promote the actualization of personal goals. According to Freund and Baltes (2002), selection, optimization and compensation are the main strategies of this process. The use and preference of these strategies may be determine...
Saved in:
Main Authors: |
Jámbori Szilvia Kőrössy Judit Szabó Éva |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
2019
|
Series: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
119 No. 1 |
Kulcsszavak: | Mentálhigiéné, Pedagógia |
Subjects: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46593 |
Similar Items
-
A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában
by: Jámbori Szilvia, et al.
Published: (2019) -
A szándékos önszabályozás jelentősége serdülő és fiatal felnőttkorban a társas támogatás, az identitásállapotok és a reziliencia tükrében
by: Jámbori Szilvia, et al.
Published: (2019) -
Kötődés, iskolai és pedagógiai kötődés
by: Zsolnai Anikó
Published: (2022) -
A szándékos önszabályozás és tanulási stratégiák lehetséges összefüggései középiskolások és egyetemisták körében
by: Jámbori Szilvia, et al.
Published: (2019) -
Az iskolai énhatékonyság, az iskolai jóllét és a szociális kommunikáció kapcsolata [absztrakt] /
by: Ladányi Éva
Published: (2022)