A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában
Besides some other factors, the process of intentional self-regulation may promote the actualization of personal goals. According to Freund and Baltes (2002), selection, optimization and compensation are the main strategies of this process. The use and preference of these strategies may be determine...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Jámbori Szilvia Kőrössy Judit Szabó Éva |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
119 No. 1 |
Kulcsszavak: | Mentálhigiéné, Pedagógia |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46593 |
Hasonló tételek
-
A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában
Szerző: Jámbori Szilvia, et al.
Megjelent: (2019) -
A szándékos önszabályozás jelentősége serdülő és fiatal felnőttkorban a társas támogatás, az identitásállapotok és a reziliencia tükrében
Szerző: Jámbori Szilvia, et al.
Megjelent: (2019) -
A szándékos önszabályozás, a mentalizáció és az időperspektíva kapcsolata fiatal felnőttek esetében
Szerző: Szél Erzsébet, et al.
Megjelent: (2021) -
Kötődés, iskolai és pedagógiai kötődés
Szerző: Zsolnai Anikó
Megjelent: (2022) -
A szándékos önszabályozás és tanulási stratégiák lehetséges összefüggései középiskolások és egyetemisták körében
Szerző: Jámbori Szilvia, et al.
Megjelent: (2019)